بورس

"سفارس" تنها فروشنده بود

شرکت سیمان فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۵ تنها فروشنده بود و سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت سیمان فارس و خوزستان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۵ را با با سرمایه ثبت شده ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان فارس و خوزستان در ابتدای ماه بهمن تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۵۳۰ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال و ارزش بازار ۸ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در ماه یاد شده معادل ۵۰۸ میلیون ریال کاهش یافت و به مبلغ ۴ هزار و ۵۳۰ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال رسید؛ و ارزش بازار آن با افزایش ۳۵۲ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۶۱۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"سفارس" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۰۸ میلیون ریال به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال سود شناسایی کرد. این شرکت طی همین دوره هیچ سهام بورسی را خریداری نکرد.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا