بانکبانک و بیمه

درخشش نشریه بانک کارآفرین در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

نشریه بانک کارآفرین «پیام کارآفرین» در بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دو رتبه دوم و دو رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که روز سه‌شنبه ۲۶ تیر ماه هتل بزرگ ارم و با حضور جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران روابط عمومی برگزار شد، نشریه «پیام کارآفرین» موفق شد از میان ۲۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از ۵۰ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی، در رشته‌های خبر و صفحه‌آرایی رتبه دوم و در بخش‌های مصاحبه و مقاله رتبه سوم را در سطح ملی کسب کند.

گفتنی است در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در آیینی که با نکوداشت مرحوم پروفسور حمید نطقی بنیان‌گذار روابط نوین ایران همراه بود، محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، زهرا سعیدی نماینده مجلس، هادی کمرئی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، مهدی باقریان دبیرکل جشنواره، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، این جشنواره همه‌ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود و آثار رسیده به دبیرخانه توسط متخصصان و صاحب‌نظران در بخش‌های مختلف جشنواره مورد ارزیابی ‌قرار می‌گیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا