بانکبانک و بیمه

رشد۳۰درصدی پرداخت وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهرایران در سه ماه

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان تهران از رشد ۳۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان طی سه ماه خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهرایران با اهتمام ویژه در امر ازدواج جوانان گامهای موثر و شایسته ای در راستای توانمندسازی و تامین مایحتاج ضروری جوانان برداشته است و در یکدهه فعالیت ارزنده و مطلوب خود بیش از ۲۶۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان پرداخت کرده که ۳۲ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۶ می باشد.

تهران یکی از استان هایی است که به علت تمرکز بیش از حد مردم و تنوع قومیت های مختلف طبقات گوناگون اجتماعی را در بر می گیرد و به خاطر شرایط مناسب تر اقتصادی خصوصا نسبت به مناطق محروم، جوانان زیادی به دنبال تشکیل کار و زندگی به آن عزیمت می کنند.

مدیریت شعب استان نیز با هدف توجه به کاهش مشقت در تامین مالی برای رفع مایحتاج ضروری جوانان در شرف ازدواج، تاکید جدی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از خود نشان داده است، به نحوی که پرداخت وام ازدواج در سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته با ۳۰ درصد افزایش مواجه بوده است.

در سه ماه گذشته ابتدای سال ۹۷، بیش از ۱۰۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۱۶۱ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در شعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهرایران پرداخت شده است که نسبت به پایان سال ۹۶ بیش از ۳۰ درصد رشد  دارد.

سنت زیبای قرض‌الحسنه یکی از مهم‌ترین برکات اجرای قانون بانکداری بدون ربا است که امیدواریم استمرار این سنت حسنه، آثار مثبت بیشتری برای گشودن گره‌های بیشتری از مشکلات زندگی مردم داشته باشد.

هموطنان می‌توانند با مشارکت بیشتر در افزایش منابع قرض‌الحسنه و انتقال بخشی از گردش حساب خود به شعب، بانک قرض الحسنه مهرایران  را در پرداخت تسهیلات بدون سود و کم کارمزد یاری کنند.

بهبود شاخص های عملکردی مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه، فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه؛ استفاده از فن آوری اطلاعات و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی؛ استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو؛ مدیریت بهینه منابع انسانی و تنوع در ارائه خدمات بانکی از جمله اهداف تشکیل بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا