بانکبانک و بیمه

ساعت کاری بانک‌ها اعلام شد


استانداری تهران طی بخشنامه ای ساعت کار بانک ها را به آنها ابلاغ کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، براساس بخشنامه هیات وزیران، ابلاغی به بانک ها و موسسات مالی مستقر در تهران، ساعت آغاز و پایان کار کارکنان با توجه به تداوم شرایط جوی و ضرورت مدیریت مصرف انرژی، از تاریخ یکم مردادماه ۱۳۹۷، ۱۳۹۷ شروع ساعت کار تمامی دستگاه های مستقر در استان، به استثنای مراکز خدمات رسانه از ساعت ۰۶:۳۰ تعیین می شود.

بدیهی است، در این بازه زمانی، کاهش مصرف انرژی، تنظیم دمای سیستم های سرمایشی برای حداقل مصرف انرژی و خاموشی آنها از ساعت ۱۳ مورد تایید است در ضمن حُسن انجام امور بر عهده بالاترین مقام دستگاه بوده و از طریق مبادی ذیربط کنترل و نظارت خواهد شد.
 
 
همچنین کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز طی نامه ای پیرو نامه استانداری تهران و به منظور ایجاد هماهنگی بین اعضا کانون، شروع ساعات کار بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی ۰۶:۳۰ بامداد است و پذیرش مشتریان از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد.
مدیریت بانک ها و مؤسسات اعتباری عضو می توانند ساعات پایان کار واحدهای تابعه خود را در ایام هفته و روزهای پنجشنبه در مرداد ماه سال جاری منتهی به تاریخ ۱۹ مردادماه ۹۷ به نحوی تعیین کنند که استفاده از دستگاه های برودتی در ساعت ۱۳ پایان گرفته و سایر مصارف الکتریکی به حداقل ممکن انجام شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا