صنعت، معدن، تجارت

راه‌یابی ۵۵ اثر به مرحله نهایی جشنواره فرهنگی امین‌الضرب

در نخستین دوره جشنواره فرهنگی امین‌الضرب سه اثر در قالب آثار اول تا سوم در پنج رسته گزارش توصیفی، گزارش خبری – تحلیلی، یادداشت و مقاله و تیتر برگزیده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اتاق بازرگانی تهران؛ ۵۵ اثر به مرحله نهایی داوری در نخستین دوره جشنواره فرهنگی امین‌الضرب که در نیمه مرداد ماه امسال در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود، راه یافته‌اند. این آثار در پنج رسته گزارش توصیفی، گزارش خبری – تحلیلی، یادداشت و مقاله، مصاحبه و تیتر داوری خواهند شد.

جشنواره فرهنگی امین‌الضرب با هدف ارزیابی تولیدات رسانه‌ای در حوزه کارآفرینی و بخش خصوصی از اسفند ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و در فروردین ماه امسال، با انتشار فراخوانی مورد استقبال خبرنگاران اقتصادی قرار گرفت. ۷۰۰ اثر از سوی روزنامه‌نگاران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و به‌موازات آن، دبیرخانه جشنواره نیز تلاش کرد با رصد آثاری که در یک سال منتهی به اردیبهشت ماه امسال در حوزه کارآفرینی و بخش خصوصی منتشر شده‌اند، تنوع بیشتری به این رقابت بزرگ فرهنگی در عرصه رسانه‌های اقتصادی کشور ببخشد.

همچنین بخوانید

در نخستین دوره جشنواره فرهنگی امین‌الضرب سه اثر در قالب آثار اول تا سوم در پنج رسته گزارش توصیفی، گزارش خبری – تحلیلی، یادداشت و مقاله و تیتر برگزیده خواهند شد که جوایز ارزنده‌ای به آنان اعطا خواهد شد. هیات داورانی مرکب از استادان روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاران پیشکسوت اقتصادی نیز داوری بخش نهایی این آثار را انجام خواهند داد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا