خودروصنعت، معدن، تجارتعکس

جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا +تصاویر

 

تیم تحقیق و توسعه بخش طراحی کیا در اروپا، به تولید محصولات این برند در زیلینای اسلوواکی می‌پردازد و علاوه بر “سید” مدل‌های “ونگا” و “اسپورتیج” را نیز تولید می‌کند.

 

کیا از جزئیات و مشخصات  نسل سوم “سید”های خود که در ماه آینده وارد بازار جهان می‌شوند، خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، بیش از ۶۶۰ هزار نسخه از نسل دوم کیا “سید” از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و براساس آمار میزان فروش این خودرو در سال ۲۰۱۷  در قاره اروپا ۱۶ درصد و در کشور انگلیس ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

877805_648

877809_147

مانند مدل‌های موجود در بازارهای کنونی، خودروهای جدید در بخش طراحی اروپایی کیا در فرانکفورت توسعه یافته، مهندسی شده و مورد بازطراحی‌های ویژه قرار گرفته‌اند. تیم تحقیق و توسعه بخش طراحی کیا در اروپا، به تولید محصولات این برند در زیلینای اسلوواکی می‌پردازد و علاوه بر “سید” مدل‌های “ونگا” و “اسپورتیج” را نیز تولید می‌کند.

877806_399

877810_651قیمت این خودرو در سطح پایه در کشور انگلیس ۱۸,۲۹۵ پوند است و با موتور  ۱.۰ لیتری T-GDi که با سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته دستی هماهنگ است، ارائه خواهد شد. نسخه “فرست ادیشن” خودرو نیز با یک موتور ۱.۴ لیتری T-GDi و با یک سامانه انتقال قدرت ۷ سرعته خودکار دوکلاچه با قیمتی حدود  ۲۶,۸۵۰ پوند انگلیس ارائه خواهد شد.

877807_688

877811_936گفته می‌شود فضای درونی” سید” های جدید تحت تاثیر “استینگر” است و با طیف وسیعی از فناوری‌ها همراه شده است. یک صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی- صوتی یا یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت ناوبری پیشرفته از گزینه‌های فناورانه این خودرو هستند. از گزینه‌های استاندارد این خودرو می‌توان به استفاده از سیستم یکپارچه بلوتوث تلفن هوشمند و سازگاری کامل آن با اتو اندروید و کارپلی گوگل و شارژ بدون سیم تلفن همراه نیز  اشاره کرد.

877808_672

877812_219حالت رانندگی توسط راننده انتخاب شده و در حالات “نرمال” و “اسپورت” قرار می‌گیرد.  در حالت رانندگی نرمال بهره‌وری سوخت به حداکثر رسیده و راندمان استفاده از فرمان ارامش زیادی را برای راننده فراهم می‌آورد. حالت اسپورت نیز شتاب بیشتری را برای خودرو فراهم می‌آورد. این خودرو در اوایل ماه آگوست وارد نمایندگی‌های این کشور در انگلستان و اروپا خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا