بانکبانک و بیمه

منتظر سرویس های جدید بانکی باشید

یکی از بزرگترین بحث سرویس ارزش افزوده Tv learning است که این طرح با حضور وزیر علوم و تحقیقات فناوری در سی آذر ماه سال‌جاری به عنوان رسانه تعاملی شبکه دانشگاهی کشور افتتاح شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،محد لهراسبی‌نژاد مدیر عامل شرکت به سیما با اشاره به ارایه سرویس جدید بانکی و پرداخت الکترونیک برای مشتریان به بانکداری الکترونیک گفت: ما به واسطه پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای نوین و توسعه زیرساختهای اصولی که در شبکه‌های ملی اطلاعات ایجاد شده بود توانستیم در حوزه رسانه به عنوان یک اپراتور "IPTV"فعالیت خود را بعد از سه سال شروع کنیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون با حدود یک میلیون نفر بیننده، در حوزه‌های مختلف شبکه سازمان صدا وسیما و شبکه ویدیویی خانگی، سرویس ارزش افزوده فعالیت را شروع کردیم، هم اکنون یکی از بزرگترین بحث سرویس ارزش افزوده "Tv learning" است که این طرح با حضور وزیر علوم و تحقیقات فناوری در سی آذرماه سال‌جاری به عنوان رسانه تعاملی شبکه دانشگاهی کشور افتتاح شد.
لهراسبی‌نژاد  ادامه داد: در کنار این حوزه پیمنت و بنکینگ دو سرویس "Tv banking" و "Tv payment"   را که به عنوان سرویسهای جدید بانکی و پرداخت است در ابتدای سال ۹۶ در اختیار عموم مردم قرار خواهیم داد.
عضو هیات مدیره شرکت به سیما افزود: با توجه به ایجاد زیرساختهای مناسب، تعداد زیادی سرویس ارزش افزوده نیز از طریق این رسانه به صورت تعاملی در اختیار تمام بیننده‌ها قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: هم اکنون اکثر افراد از خدمات بانکداری الکترونیک  به خاطر سهولت کار وامنیت بالا استفاده می‌کنند به طوری که در "TV-Banking" بانکها افراد برای انجام امور بانکی با مراجعه به بانک و یا اتصال به اینترنت و وارد شدن در سایت آن بانک از خدمات حضوری بی نیاز می‌شوند.



همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا