خودروصنعت، معدن، تجارت

شبکه‌های مجاز و تخصصی محصولات سانگ یانگ در تهران

اولین یا شاید مهمترین مرحله برای خرید یک خودروی جدید انتخاب مناسب و هوشمندانه آن است . خودرویی که با گذر زمان از انتخابش پشیمان نشویم و بعد از مدتی به فکر تعویض آن نیفتیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، از قدرت موتور و نوع گیربکس گرفته تا ظاهر به روز و راحتی کابین آن برای انتخاب خودرو اهمیت دارد اما این مرحله مهمترین مرحله از انتخاب خودرو نیست چون دیر یا زود راهمان به تعمیرگاه خواهد افتاد و آن وقت است که مهمترین گزینه که شاید تا پیش از این توجهی به آن نداشتیم پیش رویمان چشمک خواهد زد و آن خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مناسب و استاندارد است.

همچنین بخوانید

در این راستا شرکت رامک یدک با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ایجاد شبکه منظم دقیق و گسترده ای از خدمات پس از فروش کرده و با ایجاد تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها تمامی نیازهای تعمیراتی خودروهای سانگ یانگ را زیر یک سقف برآورده کرده است .

کلیه خدمات در تعمیرگاه های مجاز، منطبق با استاندارهای شرکت رامک یدک بوده و کلیه تعمیرات از جمله مکانیکی تا جلوبندی ، باطری سازی ، سرویس اولیه تا ادواری و صافکاری و نقاشی و همچنین نصب آپشن ها در کلیه نمایندگی ها صورت می پذیرد.

 لازم به ذکر است مالکان محترم خودرو به منظور برخورداری از پوشش گارانتی خودروهای ارایه شده از سوی گروه صنعتی رامک خودرو برای سرویس های ادواری و کلیه خدمات به طور منظم ( براساس جداول مندرج در کتاب راهنمای خودرو و وب سایت شرکت رامک یدک ) به نمایندگی های مجاز رامک یدک مراجعه نمایند . در ضمن نصب هر گونه آپشن جز در نمایندگی های مجاز منجر به ابطال گارانتی خودرو و تحمیل هزینه های گزاف خواهد شد .

بر ای انجام خدمات و نوبت دهی به سایت رامک یدک و یا از طریق اپلیکیشن به کلیه عاملیت های مجاز دسترسی پیدا کرده و یا با مراجعه حضوری به آدرس های ذیل خدمات مورد نیاز خودرو را در نمایندگی های مجاز دریافت نمایند.

کد ۳۰۰۰ تعمیرگاه مرکزی – کیلومتر ۸ جاده مخصوص کرج ضلع جنوبی با شماره تماس : ۴۷۱۴۲۷۰۰

کد ۳۰۰۴ هژبری  –  خیابان دماوند حد فاصل امام علی و سبلان پلاک ۱۰۵۶ با شماره تماس:  77595970

کد ۳۰۰۶ توکلی طرقی – شهر زیبا – خیابان احمد کاشانی – پلاک ۹۸  با شماره تماس : ۴۴۳۶۵۷۴۱

کد ۳۰۰۷  یگانه  – میدان ملت  – ابتدای خیابان میرزاعلی  پلاک ۵۹  با شماره تماس :  26310888

کد ۳۰۰۸ شریعتی – انتهای بزرگراه شهید زین الدین – خروجی خیابان دماوند – خیابان سازمان آب – پنجم شیدایی – دوم شمالی – پلاک ۶  با شماره تماس : ۷۷۳۴۷۸۳۶

مشتریان محترم شرکت رامک یدک می توانند برای ارتباط با امور مشتریان با شماره های ۱۵ و ۴۷۱۴۲۷۱۴ تماس حاصل فرمایند.

در ضمن برای رفاه حال مشتریان محترم جمعه ها نیز عاملیت های مجاز  3004 و ۳۰۰۶ آماده ارایه خدمات به مشتریان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا