خودروصنعت، معدن، تجارت

هیچ تخلفی در فروش مزدا ۳ احراز نشد

در طول برنامه فروش مزدا ۳ بیش از ۲۱۲ هزار کاربر مستقل به سایت فروش مراجعه کرده‌اند. نزدیک به ۶۵ هزار نفر موفق به ورود اطلاعات شخصی خویش و ثبت نام اولیه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت توئیت می کند که فروش مزدا۳ بحث برانگیز شده است. مدیر روابط عمومی!! مسئول رسیدگی به موضوع می شود! (حال کسی باید بپرسد چرا مدیر روابط عمومی؟)

همچنین بخوانید

مدیرعامل بهمن خودرو و نیز مدیرعامل شرکت فروش اینترنتی (مگا) می گویند در طول برنامه فروش بیش از ۲۱۲ هزار کاربر مستقل به سایت فروش مراجعه کرده‌اند که ۷۸۸ برابر ظرفیت خودرو اعلام شده بوده است. نزدیک به ۶۵ هزار نفر موفق به ورود اطلاعات شخصی خویش و ثبت نام اولیه شده‌اند.

از طرف دیگر، مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می گوید تخلفی در بررسی  ثبت نام مزدا ۳ احراز نشده است!

حال باید پرسید جناب آقای شریعتمداری چرا و به چه استنادی تخلف در بهمن خودرو را توئیت کرده اند و خواستار رسیدگی شده اند!؟ آیا در سایر موارد هم اینقدر حساس هستند؟ چرا در باقی موارد که بسیار بارز و هم بزرگتر هستند هیچ اقدامی نکردند؟ اقتصاد آنلاین بزودی لیستی از موارد مشکوک و بزرگ را به اطلاع مردم خواهد رساند.

چرا باید تولیدکننده خودرویی که دارد خودروی تولیدیش را می فروشد را جریمه کنیم؟ آیا بقیه خودروسازها هم حاضرند خودروهایشان را بفروشند؟!

آیا آقای وزیر صنعت برای این توئیت خود عذرخواهی خواهند کرد؟ چرا به مسائل اصلی مملکت نمی پردازیم و خود را درگیر حاشیه کرده ایم؟

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا