بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نسخه ویندوزی اپلیکیشن پات رونمایی شد

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از نسخه ویندوزی اپلیکیشن پات رونمایی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، مراسم رونمایی از نسخه ویندوزی اپلیکیشن پات با حضور صادق فرامزی، مدیرعامل ایران کیش، مهدی پاکدل و پژمان جمشیدی برگزار شد. صادق فرامرزی در این مراسم گفت: اپلیکیشن پات بر اساس قولی که در قبل داده بودیم هر ماه قرار است که خدمت جدید را به کاربران عرضه کند از اینرو چندی پیش نیز اپلیکیشن پات مخصوص روشندلان به بازار عرضه شد.

وی افزود: همچنین امکان چند زبانه بودن این اپلیکیشن از خدمات خوبی است که آن را قابل استفاده در سطح بین المللی می کند واین اپلکیشن در زبان های عربی، انگلیسی، کردی، آذری و فارسی قابلیت استفاده برای کاربران را دارد و پنج زبان را به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

فرامزی یادآور شد: روز گذشته نیز از پرداخت مبتنی بر QR کد، امکان خرید بیمه نامه، بلیط قطار و هواپیما در این اپلیکشن نیز رونمایی شد. وی خاطر نشان کرد: امروز نیز به عنوان اولین شرکت PSP توانستیم نسخه ویندوزی اپلیکیشن پات را روی ویندوز استور قرار دهیم واین امکان وجود دارد که تمام افرادی که از ویندوز ۱۰ استفاده و گوشی ویندوزی دارند نسبت به دانلود ونصب این اپلیکیشن از ویندوز استور اقدام کنند.

وی یادآور شد: نسخه ویندوزی اپلیکیشن پات قابلیت نصب بر روی دسک تاپ کامپیوتر و PC های که دارای ویندوز ۱۰ هستند را دارد و قادر به ارائه تمام خدمات این اپلیکیشن که در نخسه های اندرویدی و IOS است در این بستر نیز فراهم شده است.

مدیرعامل ایران کیش اظهار داشت: امیدواریم روز به روز بتوانیم در حوزه توسعه محصول و افزایش سطح سرویس و کیفیت خدمات خورد را افزایش دهیم و بتوانیم رضایت پذیرندگان، دارندگان کارت و کابران اپلیکیشن موبایلی پات را فراهم کنیم.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا