بانکبانک و بیمه

حمایت از تولید،هدف اصلی بانک ایران زمین


محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی و حسینی کناروئی مدیر امور استان های بانک ایران زمین به منظور بررسی عملکرد شعب در حوزه های مختلف بانکی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و از شعب این استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، در ابتدای جلسه شهرود مدیر شعب استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین گزارشی از عملکرد منطقه را به حاضرین ارائه و بر شایستگی و تلاش همکاران تاکید کرد.

وی در پایان مباحث خود به تعلق سازمانی همکاران و درک و انگیزه سازمانی مطلوب اشاره کرد و گفت: سازمانی که محیطش غنی باشد، رشد سازمانی در آنجا ارزش و معنا پیدا می کند، و بانک ایران زمین از این قائده مثتثنی نیست.
در ادامه جلسه محمد رضا ادبی معاون عملیات بانکی به تشریح فضای رقابتی کسب و کار و تفاوت فضای مذکور با سالیان قبل پرداخت و گفت: جذب منابع جدید و به کار بستن آن در عرصه تولید و اشتغال کشور به عنوان یک اصل در صنعت بانکداری مطرح است، از این رو همکاران باید تلاش خود را در جهت جذب منابع ارزان قیمت و پرداخت تسهیلات خرد به کسب و کارهای کوچک به کار ببندند.
در ادامه محمد حسینی کناروئی مدیریت امور شعب استانها، به تشریح ظرفیت استان آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار داشت: این استان یکی از استانهای مهم کشور در بحث صادرات غیر نفتی در کشور است.
وی افزود: استان آذربایجان شرقی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود. ۴۳۰۰ کارگاه در این استان وجود دارد که مسئولیت ما را در تحقق اهداف سازمانی سنگین تر می کند.
حسینی همچنین در مورد سرمایه انسانی، ترکیب منابع و جذب منابع ارزان قیمت، بحث پایانه های فروشگاهی و میزان سرانه متوسط هر دستگاه پوز در هر ماه و توجه شعب به این امر سخنانی را ایراد کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا