بانکبانک و بیمه

بیست و سومین شماره نشریه شمیم کوثر منتشر شد

بیست و سومین شماره ماهنامه داخلی «شمیم کوثر» ویژه تیرماه ۱۳۹۷ با بررسی موضوع نیروی انسانی کارآمد و ترویج فرهنگ آموزش و یادگیری نوین منتشر شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ ماهنامه شمیم کوثر در شماره جدید خود با بررسی نقش آموزش و نیروی انسانی کارآمد در سازمان ها به موضوع تفاوت سیستم های مالی سنتی و نوین در حوزه نیروی انسانی پرداخته است و در مطلبی با عنوان “آموزش های به روز، راه ارتقاء و بهره وری نیروی انسانی” با دکتر مرتضی شعبانی مدیر آموزش موسسه اعتباری کوثر گفتگو نموده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان مطالب بانکی در این شماره می‌توانند در بخش مقررات مطلبی را با عنوان “مقررات غیر همخوان” که به بررسی استانداردهای بانکداری از نگاه کمیته بال وFATF پرداخته است، مطالعه نمایند.

از دیگر مطالب خواندنی این شماره می توان به “از انتقال پول تا اخذ ضمانت نامه بانکی با تلفن همراه”، “فناوری های نوین و کاهش دقیقه های طلایی هدر رفته در سیستم های مالی”، “نیروی انسانی توانمند سرمایه سازمانی”، گفتگوی صمیمی با مدیر شعب استان های زنجان و قزوین، رئیس شعبه خوی و بخش تغذیه و سلامت اشاره نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا