بانکبانک و بیمه

تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور در بانک ملّی


دو نفر از فرزندان کارکنان بانک ملی ایران که توانسته اند در کنکور سراسری امسال رتبه های برتر را از آن خود کنند، امروز با حضور در محل بانک تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، «علی عبدالله زاده» رتبه نخست آزمون سراسری در گروه زبان و رتبه دوم در گروه علوم تجربی را از آن خود کرده است. وی فرزند سلیمان عبدالله زاده همکار بانک ملی ایران در شعبه دولت آباد زاوه تربت حیدریه (استان خراسان رضوی) است.

«الشن آذرمی» نیز توانسته رتبه ۱۳ آزمون سراسری در گروه علوم تجربی را کسب کند. وی فرزند توکل آذرمی همکار بانک ملی ایران در شعبه پارس آباد مغان (استان اردبیل) است.
دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک در این مراسم با بیان این که کسب رتبه های برتر کنکور توسط فرزندان همکاران برای همه خانواده بانک ملی ایران باعث افتخار است، گفت: کسب این افتخار حتما مدیون تلاش های شبانه روزی همه اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر است.
وی با تاکید بر این که «علی عبدالله زاده» و «الشن آذرمی» سفیران علمی و فرهنگی بانک ملی ایران و کشور ما هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما باید حمایت از نخبگان باشد و آنها نیز باید تلاش کنند از این سرمایه خدادادی خود به درستی استفاده کنند.
مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد همه فرزندان دانشمند ایران، عمر خود را خالصانه وقف فتح قله های رفیع علم و گشودن مرزهای جدید دانش و در نهایت خدمت به کشور کنند.
در ادامه این مراسم که با حضور رتبه های برتر کنکور، اعضای خانواده آنها، حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو و سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک برگزار شد، مدیرعامل بانک ملی ایران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از نفرات برتر آزمون سراسری تقدیر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا