بانک و بیمهطلا و ارز

صرافی‌‌ها آغاز به کار کردند/ توصیه دلالان: فعلاً دلار نخرید/ نرخ خرید دلار ٨۵٠٠تومان شد

با آغاز اجرای بسته جدید ارزی از امروز، دلار در بازار آزاد با کاهش شدید قیمت مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با اجرایی شدن بسته جدید ارزی، دلار رسمی که تا ۴۴۰۰ تومان پیش رفته بود، بار دیگر با کاهش بیش از ۲۰۰تومانی امروز به ۴۲۰۰تومان برگشت. دلار در بازار آزاد نیز معاملات خود را با کاهش شدید قیمت شروع کرد. صرافی ها نیز در حدود ساعت ۱۲:۱۵ آغاز به کار کردند. پیش بینی می‌شود در معاملات امروز بازار نرخ دلار به کانال ۸ هزار تومان وارد شود.

همچنین بخوانید

توصیه دلالان: فعلاً دلار نخرید/ نرخ خرید ٨۵٠٠تومان

گزارش میدانی خبرنگار اقتصادآنلاین از خیابان فردوسی تهران حاکی از این است که امروز در بازار فردوسى قبل از اینکه نرخ ارز بر روى تابلوى صرافان روشن شود برخى از صرافى‌ها دلار را با نرخ ٩٨٠٠تومان مى‌فروشند، اما هنوز براى خرید دلار از مردم نرخ تعیین نشده است .

اما در بازار آزاد و خارج از صرافی‌ها، قیمت از ٩٢٠٠ تا ٩۶٠٠ براى خرید متغیر است در همین بازار دلار با نرخ ٨۵٠٠ تا ٩٠٠٠تومان خریدارى می‌شود .

اغلب صرافان از خرید دلار امتناع می‌کنند.

دلالان علت افزایش و کاهش نرخ را نامعلوم اعلام کردند اما به عقیده آن‌ها با توجه به این که دولت سعى دارد جو بازار را آرام کند دلار ارزان‌تر مى‌شود. همچنان توصیه می‌شود مردم وارد معامله نشوند.

آغاز به کار صرافی ها

11

تابلو برخی از صرافی‌های خیابان فردوسی تهران در اولین روز پس از لغو ممنوعیت فروش ارز روشن شد. تعیین‌کننده قیمت اما همچنان دلالان هستند و صرافی‌ها اغلب خرید و فروش ندارند.

کاهش شدید قیمت دلار

WhatsApp Image 2018-08-07 at 12.02.21 PM

بازار تهران و مشهد پر از فروشنده دلار شده است. آیا مقاومت ۹ هزار تومانی دلار می‌شکند؟

نرخ دلار لحظه ای تغییر می‌کند

کاهش قیمت دلار از صبح امروز در تهران و هرات، لحظه ای شده است. در این ساعت از معاملات روز (۱۱:۰۵) دلار هرات به ۹۰۴۰تومان رسید.

شروع معاملات امروز در کانال ۹۱۰۰ تومان

قیمت دلار تلفنی در اولین ساعت کاری امروز از ۹۱۰۰ تا ۹۱۸۰ در نوسان است. با توجه به کاهش قیمت دلار هرات و سلیمانیه، پیش بینی می شود قیمت ارز در بازار تهران باز هم کاهش یابد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا