بورس

برخی معاملات در تالار شیشه‌ای مشابه قمار شده/تحرک‌های خاص در شرکت‌های کوچک و کم‌شناور

به اعتقاد یک کارگزار بورس در این بازی های کوتاه مدت ، عده ای سودهای قابل توجه نصیبشان می شود و عده ای دیگر هم متضرر می شوند؛ این حالت در حقیقت مشابه قمار است و ریسک بسیار بالایی دارد.

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین؛ با ارزیابی مثبت از وضعیت امروز بازار سهم گفت: بازار امروز در مجموع روند متعادلی را شاهد بود و در عین حال معامله گران بازار سهام در  برخی  خودرویی ها مانند سایپا  قیمت معقول تری را شاهد بودند.

همچنین بخوانید

سید محمد حسینی عبداللهی  با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن روند قیمت ها تصریح کرد: در بعضی از سهم ها مانند همیشه شاهد فعالیت گروه های خاص هستیم ، این شرکت ها به لحاظ بنیادی متناسب با قیمت معاملاتی خود در بازار نیستند.

به اعتقاد این کارگزار بورس بنابراین در این بازی های کوتاه مدت یک عده ای سودهای قابل توجه نصیبشان می شود و عده ای دیگر هم  متضرر می شوند؛این حالت در حقیقت مشابه  قمار است و ریسک بسیار بالایی دارد.

مدیر عامل کارگزاری آبتین استاک در توصیه ای به سهامداران اظهارداشت:سرمایه گذاران در شرایط کنونی سعی کنند تا می توانند تحت تاثیر این سودهای کوتاه مدت قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار بورس پایگاه خبری آرمان اقتصادی؛ شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد۱۴.۵۱  واحدی به پله ۷۷ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از دومیلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۸۳  میلیارد و ۷۴۶ میلیون سهم طی ۶۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده "خساپا"،"وغدیر"، "وصندوق" و "اخابر" با روند صعودی و نماد های "فخاس"،"پارسان" و "فارس" با روند نزولی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات به پله ۸۶۹ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۸۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون سهم طی ۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.


منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا