بانکبانک و بیمه

سامانه "همراه نوین" رونمایی شد


در آستانه هفدهمین سالگرد تاسیس نخستین بانک خصوصی، “همراه نوین” سامانه جدید بانک اقتصادنوین برای ارائه خدمات متنوع بانکی بر بستر تلفن همراه با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد رونمایی شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، سامانه "همراه نوین"، خدمتی نوین در حوزه فناوری مالی است که برای استفاده مشتریان بانک اقتصادنوین و عموم مردم طراحی و معرفی شده است و تجربه‌ای راحت و امن را در دسترسی به خدمات متنوع مالی و بانکی فراهم می‌کند.

این سامانه قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل‌های Android و IOS را دارد و از جمله امکانات جدید آن می‌توان به امکان اجرای نسخه بر روی ساعت‌های هوشمند، امکان دسته‌بندی و گزارش‌گیری تراکنش‌ها در منوی مدیریت مالی، امکان اسکن کارت و ورود اتوماتیک اطلاعات کارت، امکان خرید شارژ آنی، امکان مشاهده و پرداخت تسهیلات و مکان‌یابی شعب و خودپردازهای بانک اقتصادنوین اشاره کرد. 
همچنین امکان استفاده از این سامانه بصورت مهمان، برای افرادی که هنوز مشتری بانک اقتصادنوین نیستند از جمله دیگر قابلیت‌های "همراه نوین" است.
مشتریان بانک اقتصادنوین و هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت این سامانه و آگاهی بیشتر از خدمات نوین آن به تارگاه اصلی بانک اقتصادنوین به نشانی www.enbank.ir/mobile مراجعه نمایند. 
همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ و شعب این بانک در سراسر کشور آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا