بانکبانک و بیمه

مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۶ پست‌بانک‌ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه پست‌بانک‌ایران سه شنبه سی ام مرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان ذی ربط و عمده سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار و صورت‌های مالی آن تصویب شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، خسرو فرحی مدیرعامل بانک در ابتدا، به تشریح عملکرد بانک در حوزه های سرمایه انسانی، تجهیز منابع، بانکداری الکترونیک، ترکیب دارایی ها، تخصیص منابع و وضعیت سود و زیان و دارایی های بانک پرداخت و وضعیت فعلی بانک را زمینه مناسبی برای رونق و سوددهی مناسب آن در سال های آتی دانست و سپس اعضای مجمع به بررسی دستور جلسه پرداختند.

بنابراین گزارش: کلیپ کاملی از فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های پست بانک ایران در این مجمع پخش و در ادامه بازرس قانونی بانک، گزارش عملکرد مالی سال ۹۶ را ارائه و سهامداران نیز به بررسی آن پرداخته و تصویب کردند. سپس اعضای مجمع، سازمان حسابرسی را بعنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات را نیز به عنوان روزنامه‌های رسمی این بانک جهت درج آگهی ها تعیین نمودند.

گفتنی است: مسئولان پست‌بانک‌ایران به همراه دیگر اعضای مجمع در حین قرائت صورت‌های مالی توسط بازرس و حسابرس قانونی ضمن تشریح موارد مرتبط، به سئوالات و ابهامات مطرح شده نیز پاسخ‌ دادند.
شایان ذکر است: پس از پایان رسمی مجمع، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و برخی از مدیران این بانک درجمع خبرنگاران و سهامداران حاضر و پاسخگوی سئوالات آنان بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا