صنعت، معدن، تجارت

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف آغاز به کار کرد

آیین گشایش بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف آغاز به کار کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران، با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد. قرار است وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم حضور یابد.

نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف که­ از نظر کمیت، کیفیت و تولید، بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود، با حضور صدها شرکت و واحد تولیدی مناطق مختلف کشورمان، تا نهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از ۶۷۰ شرکت تولیدی و صادراتی هنر-­ صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

همچنین بخوانید

­در بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ انواع فرش های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه و­­­تابلو فرش های مختلف­ در معرض دید مخاطبان قرار داده می شود.

­قرار است همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیئت­ بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که در آن علاوه بر تمرکز بر موضوع های تخصصی،­­ صادراتی و ­فروش داخلی، در بخشی دیگر از این نمایشگاه ­­که در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع و در ۱۳ سالن،­ نمایشگاهی برپا می شود­، بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا