بانکبانک و بیمه

لزوم ثبت نام سهامداران محترم بانک کارآفرین در سامانه سجام

پیرو اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، کلیه فعالان بازار سرمایه کشور از جمله سهامداران بانک کارآفرین، ملزم به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) شدند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کار آفرین، با توجه به اطلاعیه «شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه»، کلیه ارکان بازار سرمایه از جمله تشکل‌های خود انتظام، نهادهای مالی، خریداران واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ناشران ملزم به ثبت نام در سامانه سجام هستند. لذا از کلیه سهامداران بانک کارآفرین (حقیقی و حقوقی) درخواست می‌شود نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

بر اساس این گزارش سِجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، بستر تبادل اطلاعاتی الکترونیکی و ارائه خدمات یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه است. فعالان بازار سرمایه جهت ثبت‌نام در این سامانه ۶ ماه (تا تاریخ ۵ دی ۱۳۹۷) فرصت دارند. لازم به ذکر است که پس تاریخ مذکور، افراد حقیقی و حقوقی نمی‌توانند خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و… را دریافت کنند.

همچنین از تاریخ صدور این اطلاعیه ارائه کلیه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی جدید در بازار سرمایه از جمله  صدور کد معاملاتی در کلیه بورس‌ها، صدور واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صدور کد سبدگردانی و… صرفاً پس از ثبت نام در این سامانه امکان‌پذیر خواهد بود. نحوه مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب جهت احراز هویت ظرف ۱ ماه آینده از طریق صدور اطلاعیه و ارسال پیامک به استحضار ثبت‌نام کنندگان خواهد رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا