بانکبانک و بیمه

درخشش بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب


نمایشگاه‌های کتاب استانی در سال ۹۵ با اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار و با عاملیت بانک شهر در آبادان(منطقه آزاد اروند) به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب این بانک با اشاره به برگزاری آخرین نمایشگاه کتاب استانی در سال ۹۵ گفت: در این نمایشگاه که در آبادان در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، چهارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ٧۶٠٠ پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب ۳۰ درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه حدود۵۰ هزار و  ٧٠٠عنوان کتاب ارائه می‌شود وحدود٣٧٠ ناشر در ٢٣۵غرفه فعالیت می‌کنند.
اکرمی خاطر نشان کرد: تعداد٢۵٠ کارتخوان بانک شهر در اختیار غرفه داران قرار می‌گیرد و  بانک شهر با احداث چهار کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، به ارائه خدمات بانکی و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی می‌پردازد.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: به همین منظور این بانک با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر ، یک دستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک آماده ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی است.
بر این اساس، این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ اسفند صبح‌ها۹ تا ۱۲ وعصرها١۶ الی ۲۰  برپا می شود و برگزاری نشست‌های فرهنگی، شعب شعر با شاعران آبادان و خرمشهر، رونمایی کتاب ، داستان‌های دفاع مقدس ، نگاهی به کتاب جامعه شناسی آبادان ، فعالیت‌های بخش کودکان از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین بخوانید


همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا