بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرنظارت بر طرحهای بانک صنعت ومعدن از طرح های صنعتی ایلام

مدیر نظارت بر طرح های بانک صنعت و معدن به همراه کاملی رئیس اداره نظارت بر طرح ها و کاویانپور رئیس شعبه ایلام از چند طرح صنعتی که توسط این بانک در استان ایلام تامین مالی شده اند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، بیژن اسدی ضمن بازدید از طرحهای فولاد گستر آتنا تولید کننده مقاطع فولادی با تکنولوژی پیشرفته با سرمایه گذاری ۲۱ میلیون یورو و ۱۰میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۸۰ نفر، فولاد زاگرس ایوان تولیدکننده شمش فولاد با سرمایه گذاری ۱۷ میلیون یورو و ۷ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۰۲ نفر و کوشاب غرب تولیدکننده انواع نوشیدنیها با سرمایه گذاری ۹ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۶۰ نفر آخرین وضعیت طرحهای یاد شده را مورد بررسی قرار داد.

بانک صنعت و معدن در این استان طرح های در دست اجرای پتروشیمی ایلام با تسهیلات ۲۲۰ میلیون یورو و اشتغال مستقیم ۸۶۷ نفر و ماداکتو استیل با تسهیلات ۸۰ میلیون یورو و ۸ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۲۵۳ نفر را نیز تامین مالی میکند.

گفتنی است این بانک در راستای ماموریت توسعه ای و با هدف توسعه صنعتی مناطق کمتر برخوردار، بیش از ۳۵۰ میلیون یورو تسهیلات به صنایع استان ایلام پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا