بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سامانه سککوک و سامانه Gobiz کره جنوبی مذاکره کردند

دست اندرکاران سامانه ملی سککوک در حاشیه سفر معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در نوزدهمین نمایشگاه بنگاه های نوآور کره جنوبی، با مدیران سامانه Gobiz مذاکره کردند.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در مذاکرات فردوس باقری از دست اندرکاران سامانه ملی سککوک با مدیران سامانه یادشده در کره جنوبی، توانایی های هر دو سامانه مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و شرایط برای دستیابی به تفاهم مشترک فراهم شد.

باقری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا اعلام کرد: با توجه به اینکه در کره جنوبی SME ها و استارت آپ ها دارای یک وزارتخانه مستقل هستند، زمینه مناسبی برای تقویت حوزه صادرات بر بستر وب، آماده است و ما می توانیم در شرایط تحریم، راهکارهای مالی مناسب را برای طرفین تأمین کنیم.

وی با تاکید بر گسترش تکنولوژی های ارتباطی در حوزه صادرات، افزود: این سفر در مسیر مرتفع کردن نیازها و افزایش عمق به کار گیری سککوک در بنگاه هایی از کشور ماست که بتوانند خود را با پلتفرم سککوک و پلتفرم های پیشرفته ای مانند Gobiz منطبق سازند.

وی در خاتمه یادآور شد: ما می توانیم در عرصه بین المللی سرویس هایی با کیفیت مناسب و با تضمین های مطمئن ارایه کنیم که این امر به حضور بین المللی بیش از پیش ما کمک خواهد کرد. گفتنی است، قرار شده بزودی مذاکرات با Gobiz از سوی دست اندرکاران سککوک در دو ماه آینده تا رسیدن به امضای تفاهم نامه در تهران ادامه یابد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا