امور زیربناییتعاون و اشتغال

دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور راه‌اندازی شد

دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور پس از راه اندازی در مشهد، از امروز در شهر تنکابن نیز با هدف فعالیت خلاقانه این گروه سنی و ترویح فرهنگ کارآفرینی آغاز به کار کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی گفت: با آغاز به کار باشگاه کارآفرینان نوجوان در تنکابن، کارآفرینان نوجوان این شهر تا شانزدهم شهریور و به مدت ۴ روز در این باشگاه فعالیت‌های خلاقانه خود را ادامه می دهند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وبهره وری نیروی کار وزارت کار با بیان اینکه باشگاه کارآفرینان نوجوان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و چند دستگاه اجرایی دیگر راه اندازی شده است، افزود: این‌ باشگاه در مرحله اول در مشهد مقدس از ششم تا  دوازدهم مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: هدف از راه اندازی این باشگاه که با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند و بوسیله دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در دفتر توسعه کارافرینی طراحی و بومی سازی شده، توانمندسازی و مهارت افزایی دانش آموزان دختر و پسر در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵  سال است.

سرهنگی تاکید کرد:  تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت، نوآوری، اعتماد به نفس و … در طی یک دوره  2 ساله از اهداف این باشگاه به شمار می‌رود که مورد استقبال خانواده ها نیز قرارگرفته است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا