بانکبانک و بیمه

بانکداران، سربازان خط مقدم این جنگ اقتصادی


مدیر عامل بانک رفاه گفت: پیشرفت و توسعه هر کشوری مرهون صنعت بانکداری توانمند آن است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، دکتر سهمانی در بازدید از استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود: اگر در چند سال اخیر توسعه ای در کشور رخ داده است به واسطه خدمات ارزشمند بانک‌ها بوده است و در شرایط کنونی که دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده و تحریم های اخیر، نظام بانکی را نشانه گرفته است، همکاران بانکی در سراسر کشور سربازان خط مقدم این جنگ به شمار می‌روند که به لحاظ شرایط خاص کشور باید دغدغه ایفای دقیق نقش خود را در سازمان داشته باشند و حساسیت زمانه را درک و تلاش کنند کشور از این تنگنا عبور کند.

مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به اهمیت حوزه ارز و اینکه در گذشته بانک‌ها به مقوله ارز به عنوان یک فعالیت فرعی نگاه می کردند اظهار داشت: اکنون نگرش تمامی بانک‌ها و از جمله بانک رفاه کارگران در این زمینه تغییر یافته است. بنابراین در این حوزه توسعه فعالیت ها با در نظر گرفتن ریسک نرخ ارز، تسلط به بخشنامه های ارزی بانک مرکزی و قوانین بین الملل از اولویت ها به شمار می رود.
وی با اشاره به رکود سال های آخر در کشور و مشکلات واحدهای صنعتی خاطر نشان ساخت: امیدواریم با سیاست های دولت در قالب طرح های تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط و طرح اشتغال فراگیر و روستایی، چالش های این حوزه برطرف شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا