امور زیربناییتعاون و اشتغال

ارائه آموزش های مهارتی با تاکید بر محتوای الکترونیکی در سال ۹۶

معاون وزیر تعاون با تاکید بر نقش محتوای الکترونیکی در آموزشهای مهارتی گفت: سال آینده شاهد رویدادهای مهمی در حوزه ارائه آموزشهای مهارتی در بستر فناوری اطلاعات و محتوای الکترونیکی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدامین سازگارنژاد، در مراسم اختتامیه رویداد اولین جشنواره محتوای الکترونیکی با طعم مهارت گفت: امروز نسل جوان باید همگام با تحولات آموزشی و الکترونیکی گام بردارد؛ چراکه کارزار فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز پیچیده و سخت تر می شود؛ از همین رو باید در سال آینده نسبت به تحولات جدید رویکرد مطمئن داشته باشیم تا روند مناسبی در قبال تحولات جدید اتخاذ شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه آموزش های مهارتی افزود: ارتقای مهارت افراد با استفاده از محتوای الکترونیکی، نقش قابل توجهی در رشد و اثربخشی آموزشی دارد.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از تعامل با اپراتورها خبر داد و گفت: در این زمینه طی مذاکره با تمام اپراتورها مقرر شد در سال آینده، شاهد رویدادهای مهمی در حوزه ارائه آموزش های مهارتی به لحاظ کیفی و کمی باشیم که در آن، تنوع خلاقانه نقش مهمی خواهد داشت.

سازگارنژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر با استفاده از بستر فناوری اطلاعات، دسترسی مردم به اطلاعات سهل الوصول شده است، گفت: این موضوع می تواند به عنوان یک شاخص، مدنظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرار گیرد؛ چرا که محتوای الکترونیکی نقش مهمی در آموزش های مهارتی دارد و با استفاده از فناوری های جدید، جهت دهی آموزش ها تغییر می کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بستر الکترونیکی در زمینه ثروت آفرینی و ارتقای همه عرصه ها، امروز به عنوان یک اصل در دنیا مورد توجه قرار گرفته، گفت: همچنین این بستر، زمینه را برای افزایش امید و تغییر رویکرد آموزش ها رقم خواهد زد.


منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا