صنعت، معدن، تجارتمعدن

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید۳۶۰۰۰ تن آهک کلوخه ای فله ای

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برای خرید۳۶۰۰۰ تن آهک کلوخه ای فله­ای مورد نیاز این شرکت مناقصه عمومی یک مرحله ای برگزار می کند.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با توجه به قانون برگزاری مناقصات، نسبت به انتخاب پیمانکار جهت خرید ۳۶،۰۰۰ (سی و شش هزار) تن آهک کلوخه‌ای فله‌ای مورد نیاز این شرکت از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام کند.

از شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح که تمایل به شرکت در مناقصه دارند، دعوت می‌شود برای دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا پایان وقت اداری(ساعت۱۶) روز یکشنبه ۲۵شهریور۹۷ به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به نشانی استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و یا به آدرس دفتر مرکزی به نشانی تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک ۵ و ۷ مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

هچنین مدت زمان و مکان اجرای پروژه به مدت یکسال شمسی در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

متقاضیان باید پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز دوشنبه مورخ ۹مهرماه ۹۷به دبیرخانه کمیسیون معاملات و یا دفتر مرکزی در تهران به نشانی های فوق تحویل نمایند.

زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ۱۵مهرماه ۹۷ در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا