ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

گوگل کروم به‌مناسبت ۱۰ سالگی به‌روزرسانی شد

مرورگر اینترنتی گوگل کروم به مناسبت ۱۰ سالگی معرفی و عرضه آن، نسخه به‌روزرسانی شده‌ای را منتشر و در آن از قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت fast company، گوگل کروم که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، سه روز پیش دهمین سالگرد معرفی و عرضه خود را پشت سر گذاشت و گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفت به همین مناسبت، نسخه جدیدی را با رابط کاربری و قابلیت‌های جدید معرفی و منتشر کند.

در این نسخه، کاربران شاهد مدور شدن صفحات و بخش‌های مختلف، رنگ‌های جدید و مدل آیکون به‌روز شده خواهند بود و به‌طور کلی می‌توان گفت که مرورگر اینترنتی گوگل کروم دستخوش تغییر و تحولات عظیمی شده است.  

همچنین بخوانید

گوگل هم‌چنین در این نسخه به بهبودی عملکرد Autofill کمک کرده، امنیت سایبری ابزار مدیریت رمز عبور را بخصوص هنگام ساخت حساب کاربری افزایش داده و گذرواژه‌های پیشرفته‌تر و بهتری را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

این نسخه جدید هم‌چنین برای نسخه‌های اندروید، iOS ، ویندوز و مک او اس نیز قابل دسترسی است و کاربران قادر خواهند بود در تمامی پلت‌فرم‌ها به آن دسترسی داشته باشند. البته نسخه iOS آن نوار ابزار به قسمت پایین رابط کاربری منتقل شده است تا کاربران دسترسی راحت و بهتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا