بانکبانک و بیمه

رشد بیست‌ونه درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۲۹ درصد رشد برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش تعاون، راه سوم (تعاون، کشاورزی و روستا) در هتل المپیک تهران گفت: عملکرد کلیه شعب بانک در دو طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر به‌صورت روزانه رصد می‌شود و تلاش بر این است کلیه استان‌ها بر اساس برنامه مشخص ابلاغی حرکت نموده و این طرح‌های ملی را به سرانجام برسانند.

مهدیان افزود: اولین راهبرد از راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال جاری پیشبرد مناسب طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال پایدار فراگیر می‌باشد و بر این اساس شش تفاهم‌نامه با سازمان‌های توسعه‌ای منعقد گردیده است.

مهدیان ضمن اشاره به نقش بانک توسعه تعاون در میان بانک‌ها و موسسات مالی مشمول در طرح اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: بانک آماده همکاری با دستگاه‌های استانی برای اجرای هر چه‌بهتر این دو طرح مهم ملی می‌باشد.

گفتنی است همایش تعاون، راه سوم (تعاون، کشاورزی و روستا) با موضوع نقش تعاونی‌ها در توسعه بخش کشاورزی و اقتصاد روستا در سه محور اشتغال، بهره‌وری، بازار و صادرات، بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و توسعه روستایی صبح و عصر چهارشنبه چهاردهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا