خودروصنعت، معدن، تجارت

خودرویی که به اتاق خواب تبدیل می‌شود +تصاویر

شرکت خودروسازی ولوو در نظر دارد خودروهای خودران خود را به امکانات مورد نیاز برای خواب و کار مجهز کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی ولوو (Volvo) قصد دارد خودرو را به محلی برای خواب، کار و زندگی تبدیل کند.

این شرکت سوئدی، به تازگی از طرح مفهومی جدیدترین مدل خودروی خود موسوم به «360 سی» (360c) رونمایی کرده است. این وسیله نقلیه تمام الکتریک و خودکار می‌تواند تجربه بهتری از سفر را برای کاربران رقم بزند.

ولوو باور دارد که با این ابداع می‌تواند وضعیت سفرهای کوتاه، سکونت شهری و اثرات محیطی را متحول کند. به گفته ولوو، ۳۶۰ سی با داشتن فناوری خودکار می‌تواند نیاز به راننده را برطرف و به داشتن سفری بدون استرس کمک کند.

ولوو در طراحی این خودرو، فرمان و موتور احتراق را حذف کرده و در آن، یک اتاق نشیمن، فضایی برای کار و خواب قرار داده است. همچنین این خودرو، قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد. طراحی بیرونی ۳۶۰سی، ترکیبی از خودروهای اس‌ یو وی (SUV) و سدان (sedan) است.

شیشه‌های این خودرو، قابل تغییر به صفحاتی هستند که اطلاعات مورد نیاز را نمایش می‌دهند. همچنین، این خودرو به نوعی دستیار دیجیتال مجهز است که روی شیشه‌ها ظاهر می‌شود و به مسافران کمک می‌کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: ۳۶۰سی، چهار مزیت را برای کاربر خود فراهم می‌کند؛ محیط خواب، اداره سیار، اتاق نشیمن و فضای سرگرمی. این شرایط می‌توانند روش سفر را متحول کنند. این خودرو، به یک سیستم نور و سیگنال های صوتی برای مشاهده عابران پیاده و خودروهای دیگر مجهز است و امکان داشتن سفری ایمن را فراهم می‌کند.

ولوو، تاریخ ارائه این خودرو را سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است.

خودرون ولوو

خودرون ولوو

خودرون ولوو

خودرون ولوو

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا