بانکبانک و بیمه

چک های جدید در بانک‌ها نایاب شد


چکهای صادره جدید توسط بانک ها چند روزی است که نایاب شده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، علی‌رغم فراخوان چند ماهه شبکه بانکی برای دریافت دسته چک صیاد به نظر می رسد در برخی از شعب بانک ها این دسته چک ها نایاب شده است.

 مشاهدات میدانی اخبار بانک از چند شعبه بانک های کشور حکایت از این دارد چکهای جدید بانک مرکزی موسوم به صیاد نایاب شده و متصدیان امور بانکی مشتریان را به هفته های بعد جهت دریافت دسته چک رهنمایی می کنند.
 از چند ماه پیش بانک ها بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی و طی فراخوان های پیاپی از مشتریان خواسته اند که دسته چک های قدیمی خود را تحویل داده و دسته چکهای جدید موسوم به صیاد را دریافت کنند.
 این مهم تا اواخر مردادماه به خوبی پیش می رود اما با ورود به شهریور ماه و مراجعه بسیار زیاد مشتریان برای تعویض دسته چک ها به نظر می‌رسد شبکه بانکی با کمبود دسته چک روبرو شده است.
 البته در این میان برخی از بانک ها با برنامه ریزی صحیح و پیش بینی افزایش مراجعات جهت تعویض دسته چک به خوبی پاسخ مشتریان را داده و دسته چک های جدید را به آنها اعطا می نمایند.
 برخی از بانک ها نیز که دسته چک صیاد هم دارند مدیریت کرده و به جهت رفاه حال همه مشتریان تنها یک دسته چک ده برگی به مشتری می‌دهند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا