بورسفرابورس

بازار سوم فرابورس میزبان دو عرضه بلوکی سهام

روز شنبه ۲۴ شهریور‌ماه ۹۷ بازار سوم فرابورس ایران شاهد عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی دو شرکت فولاد زرند ایرانیان و فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود. بیانیه‌ای که به‌تازگی از سوی فرابورس ایران صادر شده خبر از تصمیم شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه مبنی بر عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی دو شرکت فولاد زرند ایرانیان و فولاد سیرجان ایرانیان داده است که این عرضه توسط شرکت کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، سهام این دو شرکت که در زمینه ایجاد کارخانجات آهن و فولاد‌سازی و واحد‌های مربوطه فعالیت می‌کنند روز شنبه هفته آینده عرضه خواهد شد که طی آن تعداد یک میلیون سهم معادل ۰.۰۰۸ درصد از سهام شرکت فولاد زرند ایرانیان با قیمت پایه هر سهم ۲ هزار و ۶۰۰ ریال و قیمت پایه کل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال روی میز فروش خواهد رفت. این در حالی است که کل سهام منتشره این شرکت ۱۲ میلیارد سهم است.

علاوه بر این، تعداد یک میلیون سهم معادل ۰.۰۱ درصد از سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به طور یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم ۵ هزار و ۳۰۰ ریال و قیمت پایه کل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال روز شنبه همزمان با عرضه بلوکی سهام غیرمدیریتی شرکت فولاد زرند ایرانیان عرضه خواهد شد که مهلت پرداخت کل ثمن معامله حداکثر ۳ روز کاری پس از انجام معامله است. این در حالی است که کل سهام منتشره این شرکت ۷ میلیارد سهم به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است.

همچنین بخوانید
منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا