ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

شفاف‌سازی وزیر ارتباطات درباره امضاهای طلایی و دولت الکترونیک

محمدجواد آذری جهرمی امروز و به طور زنده درباره موضوع امضاهای طلایی و دولت الکترونیکی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، چندی پیش وزیر ارتباطات گفته بود که آماده‌ام اگر سیمای ملی وقت کافی دهد، به تشریح فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا پرداخته و برای مردم توضیح دهم، چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن گونه که باید پیش نمی‌رود.

آذری جهرمی همچنین تصریح کرده بود باید اژدهای هفت سر فساد را با همه ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقی مانده برای اصلاح فرآیندهای فسادزاست؛ انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، بعنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.

همچنین بخوانید

او همچنین روز گذشته گفته بود ریشه مشکلات اقتصادی امروز کشور در دو محور فشارهای آمریکا و مشکلات داخلی است. راه عبور از مشکلات داخلی شفاف‌سازی و اجرای دولت الکترونیکی است. چرا باید ارز ناشی از صادرات دولتی‌ها و خصولتی‌ها دیر به دست واردکنندگان برسد؟ صحبتهای امروز حجّت را بر همه دستگاه‌ها تمام کرد.

محمدجواد آذری جهرمی امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی، به طور زنده درباره امضاهای طلایی و دولت الکترونیک  توضیح داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی از سخنانش اظهار کرد: برای شفاف‌سازی در حوزه ارزش افزوده کارهای مختلفی انجام داده‌ایم از جمله راه‌اندازی # ۸۰۰* . با این حال تخلفات در این حوزه ادامه دارد.
اوادامه داد: به یک پرونده بزرگ تخلف در ارزش افزوده رسیده‌ایم. برای ما شفاف است که تخلفاتی انجام شده و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید اعلام می‌کنیم. باندی در حوزه ارزش افزوده وجود دارد که گزارش آن را به مردم می‌دهیم.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا