بورسبورس اوراق

لیگ ستارگان بورس جایگزین حلقه مفقوده دانشگاه و بازار

مدیرعامل گروه راهبران اقتصادی آرمان، لیگ ستارگان بورس را رویداد اثر گذار بازار سرمایه دانست و گفت: لیگ ستارگان بورس جایگزین حلقه مفقوده ارتباط میان بازار سرمایه و فضای دانشگاهی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سعید مستشار، مدیرعامل گروه راهبران اقتصادی آرمان، در حاشیه مراسم معرفی تیم های برتر لیگ ستارگان بورس که عصر امروز (یک شنبه هجدهم شهریور ماه) برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: حضور تیم های دانشگاهی فراتر از پایتخت در دومین لیگ ستارگان بورس اقدامی بسیار ارزشمند بود که محصول آن توسعه فرهنگی و اشاعه مفاهیم بازار سرمایه در جامعه دانشگاهی سراسر کشور است.

مدیرعامل سابق شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه در برگزاری دومین لیگ ستارگان بورس نگاه ملی حاکم بود، عنوان کرد: طی چند سال گذشته اقدامات خوب زیادی در حوزه فرهنگ سازی بازار سرمایه انجام شده و در این میان لیگ ستارگان بورس از حیث فرهنگ سازی در سطح ملی رتبه بسیار خوبی به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل گروه راهبران اقتصادی آرمان، با تاکید بر اینکه همیشه با حلقه مفقوده ارتباط بازار سرمایه و دانشگاه روبرو بودیم، افزود: برقراری ارتباط بین بازار سرمایه و دانشگاه یکی از مشکلات همیشگی ما است و اکنون امیدواریم با برگزاری لیگ ستارگان بورس شاهد افزایش عمق ارتباط این دو نهاد اقتصادی و علمی باشیم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط بین علم و دانش در کنار تجربه می تواند فرصت های مناسبی را برای کسب درآمد ایجاد کند ادامه داد: از این پس شرکت کنندگان این رقابت سرمایه های بازار سرمایه هستند. لیگ ستارگان بورس فضایی است تا خبرگان مالی شناسایی و در ارکان بازار سرمایه جذب شوند.

سعید مستشار کیفیت برگزاری دومین دوره لیگ ستارگان بورس را استاندارد دانست و ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این رویداد گفت: این رویداد امسال به نسبت دوره قبل موفق تر بود. هر اندازه لیگ ستارگان به فضای بازار نزدیک تر باشد طبیعتاً تجربه ای که منتقل می کند تجربه واقع بینانه تر و ارزشمندتری است و امیدواریم سال آینده سفیران دانشگاهی بازار سرمایه بتوانند به حوزه های پر ریسک تری مانند قراردادهای فیوچرز وارد شوند و ریسک های بالاتری را تجربه کنند.

مدیرعامل گروه راهبران اقتصادی آرمان، با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته شاهد چندین رویداد مهم فرهنگ ساز همچون فاینکس ۲۰۱۸، لیگ ستارگان و جشنواره بورس و رسانه بودیم تصریح کرد: به نظر می رسد سازمان بورس در بحث فرهنگ سازی عزمی بسیار جدی دارد و خوشبختانه از ساختار خوبی هم برخوردار است. شرکت اطلاع رسانی که متمرکز بر مباحث فرهنگ سازی است، این قابلیت را برای سازمان بورس ایجاد کرده که به شکل تخصصی موضوع فرهنگ سازی دنبال شود.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا