صنعت، معدن، تجارتكشاورزی و دامپروری

زردآلو در گلوی بازار گیر کرد!هر کیلو ۲۰ هزار تومان !

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی،رعلی مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در خصوص قیمت نوبرانه زرد آلو در میادین میوه و تره بار گفت: قیمت هر کیلو زرد آلو در میادین میوه و تره بار با توجه به اینکه این میوه از شهرهای مختلفی چون کاشان و شیراز هم زمان با هم عرضه شد با کاهش چشم گیری روبرو شد و به قیمت ۲۰۰۰۰ تومان رسید.

وی در ادامه افزود: قیمت زردآلو در حالی امروز کاهش یافت که این میوه در اولین روز عرضه و نوبرانه به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان عرضه شد.

مهاجران در توضیح قیمت هر کیلو گوجه سبز اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوجه سبز گرمسار و ساوه در میادین میوه و تره بار به ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان و گوجه سبز شهریار بین ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین بخوانید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با اشاره به واردات پرتقال مصری گفت: پرتقال های مصری با کارتن های ایرانی از داراب شیراز روز گذشته با خاور وارد میادین میوه و تره بار شده و هر کیلو این میوه به  ۶۵۰۰ تا ۸۰۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این که این میوه با مجوز وارد کشور شده است یا خیر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: اطلاعی از قانونی و غیر قانونی بودن واردات این مویه به کشور ندارم ولی روز گذشته ۸ خاور از پرتقال مصری در میادین میوه و تره بار عرضه شد.

مهاجران در ادامه در خصوص قیمت پرتقال داخلی گفت: قیمت هر کیلو پرتقال داخلی با توجه به گذشت از فصل این میوه بین قیمت ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در توضیح قیمت موز اظهار کرد: قیمت هر کیلو موز داخلی در میادین بین ۵۷۰۰ تا ۶۲۰۰ قیمت دارد و قیمت موز تو راهی بین کیلویی ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان بوده است؛ به علاوه قیمت هر کیول سیب زرد و قرمز بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

وی در توضیح قیمت صیفی جات گفت: قیمت هر کیلو خیار بوته ای بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ای بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

مهاجران در پاین خاطر نشان کرد: قیمت هر کیلو سیب زمینی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پیاز بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا