امور زیربناییراه و ساختمان

حمایت مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از تحریم شرکت تایلندی مرتبط با «ماهان‌ایر»

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس از تحریم شرکت‌ مرتبط با «ماهان‌ایر» از سوی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده حمایت کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، «یوال روتم»، مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی بی‌پایه و اساس از تحریم شرکت‌ تایلندی مرتبط با شرکت هواپیمایی ماهان، از سوی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده حمایت کرد و در حساب توئیتری خود مدعی شد:‌

«شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر برای حمایت از فعالیت‌های تروریستی ایران در نظر گرفته شده است. اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم یکی از شرکت‌های زیرشاخه آن گواه دیگری از شبکه تروریستی ایران و قدمی برای محدود کردن آن است.»

هدر نائورت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، هم در سخنانی بی‌پایه و اساس از تحریم شرکت تایلندی مرتبط با هواپیمایی ماهان ایر حمایت کرده و طی ادعاهایی بی‌اساس در حساب توئیتری‌ خود، نوشته بود که «ماهان ایر نمونه‌ای از دزدی پول شهروندان ایران است. ایران از طریق این شرکت هواپیمایی جنگجو و سلاح به سوریه می‌فرستد تا به اسد کمک کند. اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا یک هشدار است. صنعت هوایی نباید از تروریسم بهره ببرد.»

روز گذشته وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌های جدیدی علیه یک کمپانی تایلندی به جرم ارتباط با شرکت ماهان ایران وضع شده که باید به منزله هشداری درمورد جدیت آمریکا در قطع روابط با این ایرلاین ایرانی در نظر گرفته شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا