خودروصنعت، معدن، تجارت

شاسی بلند جدید جک در آستانه ورود به بازار+جزییات

جک S ۷ به صورت ۷ نفره تولید می شود و لذا می توان گفت که با خودرویی بزرگ مواجه هستیم که از نظر ابعاد از هیوندا سانتافه نیز بزرگتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، پس از حضور موفق خودروهای جک در ایران اینک شاهد حضور بزرگترین خودروی این برند در حال طی کردن تست های فنی در ایران هستیم و این نکته بیانگر این موضوع است که به زودی کار تولید این خودروی شاسی بلند بزرگ در ایران اجرایی شود.

جک S7 در کارخانه کرمان موتور

جک S 7

جک که با ارائه خودروهای سدان و شاسی بلند خود از طریق شراکت با شرکت کرمان موتور پا به بازار ایران نهاده است در نمایشگاه خودرویی چین که بزرگترین رویداد اتومبیل‌ها در منطقه اوراسیا شناخته می‌شود، شاسی بلند جدید خود به عنوان s7  را به نمایش گذاشت و حال با گذشت چندین ماه از این رویداد شاهد حضور ۲ مدل از این خودروها در حال طی کردن تست های فنی در ایران هستیم.

جک S 7

جک s7 چگونه خودرویی است؟

بدنه جک s7 از جنس فولاد است و بنابراین می توان گفت در کنار سنگینی وزن، باعث استحکام و مقاومت زیادی در آن می‌شود. سیستم کنترل حرکت در سطوح شیبدار، کروز کنترل ، HUD .سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف، هشدار انحراف از مسیر ، تصویه هوای اتاق ، شارژر بیسیم ، در صندوق برقی ، گرمکن و سرد کن صندلی جلو ، ماساژور صندلی راننده و سقف پانورامایک  را می توان به عنوان بخشی امکانات این خودرو ذکر کرد.

جک S 7

کمپانی جک برای این خودرو ۲ موتور ۱.۵ و ۲ لیتری توربوشارژ را معرفی کرده است که به نظر می رسد مسئولان کرمان موتور برای کاهش مصرف سوخت موتور ۱.۵ لیتری توربو را برای بازار ایران انتخاب کرده اند.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو با این موتور بین ۸.۵ تا ۹.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که برای یک خودروی شاسی بلند در این اندازه، اقتصادی و بهینه است.

جک S 7

جک S 7 به صورت ۷  نفره تولید می شود و لذا می توان گفت که با خودرویی بزرگ مواجه هستیم که از نظر ابعاد از هیوندا سانتافه نیز بزرگتر خواهد بود.

هم اکنون ۲ نسخه از این خودروها توسط کرمان موتور وارد ایران شده که این خودروها در جاده های در حال طی آزمایشات فنی هستند و بر اساس خبرهایی که به گوش می رسد بناست تا جک S7 در نیمه دوم سال جاری توسط "کرمان موتور" رونمایی و معرفی شود.

جک S7 پیش از این  در رقابت های موتور کراس چینی حضور پررنگ داشت و موفق به دریافت جایگاه اول در سه گروه این مسابقات شد.

علاوه بر این خودروساز چینی جک وظیفه تامین خودروهای رسمی نشست سازمان همکاری شانگهای را در خردادماه سال جاری به عهده داشت به طوری که بیش از ۱۴۰ نسخه از محصولات جک ازجمله S7، M6 و IEVA50 به منظور اسکورت رهبران سیاسی و نیز مهمانان برجسته طی این نشست به کارگرفته شد.

جک S 7

گمانه زنی های زیادی در مورد قیمت این شاسی بلند لوکس در سایت های مختلف منتشر شده و رقم های ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومانی را برای این خودرو عنوان کرده اند اما به نظر می رسد در صورتی که این خودرو بخواهد در ایران تولید شود با قیمت های جدید ارز و عوارض های قانونی باید قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی را با خود به همراه داشته باشد.

شرکت خودروسازی جک در سال های اخیر فعالیت گسترده ای در بازار داشته و از طریق شریک تجاری خود در ایران یعنی کرمان موتور مدل های مانند J۵، S۳ ،S۵،j۳ و j۴ را به بازار کشورمان عرضه کرده است.

 

جک S 7

 

جک S 7

جک S 7

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا