ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اشتباه ایرانسل در فروش بسته اینترنتی مشترکان را به دردسر انداخت

اشتباه شب گذشته ایرانسل در سیستم فروش یکی از بسته های بلند مدت اینترنتی مشترکان این اپراتور را به دردسر انداخت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی پیامی منتشر شد که کاربران می‌توانند بسته اینترنتی ۴۸ گیگابایتی ۶ماهه ایرانسل را به مبلغ ۱۲,۵۳۵ تومان خریداری کنند؛ البته مبلغ اصلی این بسته ۱۱۵هزار تومان بوده است.

بررسی ‌های آرمان اقتصادی نشان داد که اشتباه محاسباتی از سوی ایرانسل در هنگام پرداخت مبلغ به جای عدد ۱.۱۵۰.۰۰۰ ریال مبلغ ۱۱۵.۰۰۰ ریال درج شده و کاربران هم پس از انتخاب گزینه پرداخت بانکی با همین مبلغ به اضافه ۹درصد مالیات بر ارزش افزود یعنی ۱۲۵,۳۵۰ ریال به صفحه پرداخت اینترنتی بانک هدایت و همین مبلغ از حساب آن‌ها کسر می‌شد.

همچنین بخوانید

همین اشتباه کافی بود تا پس از پخش شدن خبر آن در شبکه‌‎های اجتماعی، کاربران را برای خرید این بسته روانه خطوط ایرانسل خود کند.

البته پس از هجوم کاربران، ایرانسل تازه متوجه این باگ در فروش بسته شش ماهه خود شد و این گزینه را ازمیان بسته‌های بلند مدت حذف کرد.

صبح امروز در پی تماس کاربران با آرمان اقتصادی و اعلام اینکه بسته خریداری شده اکنون از حساب آن‌ها حذف شده و هیچ مبلغی هم به آن‌ها عودت داده نشده است، درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

تلاش خبرنگار آرمان اقتصادی جهت ارتباط با روابط عمومی ایرانسل و پیگیری این مطلب بی‌فایده بود تا جایی که مجبور به پیگیری این قضیه از طریق سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت شدیم.

کارشناسان ارتباط با مشتری این شرکت در سیستم پشتیبانی آن‌لاین در ابتدا به کل منکر این قضیه شدند اما کارشناسان مرکز تماس مشترکان این مورد را تایید کردند.

یکی از کارشناس مرکز تماس با مشترکان ایرانسل در گفت‌وگو با آرمان اقتصادی اعلام کرد که این مورد متاسفانه بر اثر اشتباهی صورت گرفته و کاربرانی که بسته ۴۸گیگابایتی ۶ماهه خریداری کرده‌اند؛ بسته آن‌ها به ترتیب در حال حذف شدن است و به مرور مبلغ پرداخت شده به حساب کاربران برگشت داده می‌شود.

البته دردسر مشترکان این شرکت این جاست که کاربرانی که این بسته را خریداری کرده حتما باید با مرکز تماس با مشترکان ایرانسل تماس گرفته دقایق بسیاری را در انتظار ارتباط با یکی از کارشناسان سپری کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم پیگیری از سوی کارشناسان اقدام کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا