بانکبانک و بیمه

بهره‌برداری از دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده» در استان تهران

هم‌زمان با آغاز بازگشایی مدارس و اول مهرماه سال 1397

هم­­زمان با شروع به­­‌کار مدارس در سراسر کشور و اول مهرماه سال ۱۳۹۷، دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده»، به بهره‌­برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان­‌های استان تهران، رئیس مجمع خیرین مدرسه­‌ساز، مسئولان و مدیران چهاردانگه اسلامشهر، خانواده محترم شهدا، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران بانک آینده و هم­چنین با حضور دانش­آموزان، مجتمع آموزشی «اُمید آینده»، در چهاردانگه اسلامشهر، افتتاح و به بهره‌­برداری رسید.

مدرسه «اُمید آینده» چهاردانگه، در زمینی به مساحت ۳۰۴۰ مترمربع شامل: زیربنای آموزشی با ۲۱ کلاس درس، کارگاه­های آموزش فیزیک، شیمی، کامپیوتر و … با ۲۹۲۹ مترمربع، ۱۱۳ مترمربع سرویس بهداشتی، ۱۹۰۰ مترمربع محوطه سازی، ۵۶ مترمربع سرایداری، ۲۲۴ مترمربع نمازخانه، ۵۰ مترمربع بوفه، آب­خوری و نگهبانی و با زیربنای کل ۳۳۷۴ مترمربع، است که در تاریخ آبان­ماه سال ۱۳۹۶ ساخت آن آغاز و در شهریورماه سال ۱۳۹۷، به اتمام رسید.

شایان ذکر است؛ سازه ساختمان این مدرسه، ضدزلزله و با رعایت آخرین استانداردهای موجود است.

دکتر عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان­‌های استان تهران، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال­‌تحصیلی، از این اقدام ارزشمند بانک آینده در امر مدرسه­‌سازی به‌­عنوان یک کار ِخِیر، خداپسندانه و مردمی نام برد و از فعالیت این بانک در امر مدرسه‌­سازی تقدیر و تشکر کرد و این فعالیت ارزشمند را حرکتی ماندگار دانست.

احمد مرآت­‌نیا مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده نیز با تبریک آغاز سال نو تحصیلی، ساخت، افتتاح و بهره‌­برداری از مدارس «اُمید آینده» در یک­سال گذشته را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تحقق اهداف عالی آموزشی و فرهنگی فرزندان این مرز و بوم که عمدتاً در مناطق کم­برخوردار کشور بوده است، برشمرد.

وی با اظهار امیدواری برای تحقق «زندگی آینده برای آینده واحد»، خاطرنشان کرد: بانک آینده، در سایه خرد و دانش و راهبرد عمل به مسئولیت اجتماعی خود، علاوه بر کمک و نقش­‌آفرینی در رشد و توسعه اقتصادی کشور و کارآفرینی، رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی را نیز مدنظر دارد که در همین راستا در سال گذشته، یک میلیون و هشتصدهزار، و در سال­جاری نیز، دو میلیون و پانصدهزار بسته آموزشی و لوازم­‌التحریر در سراسر کشور، توزیع شد تا دانش‌­آموزان کشور عزیزمان ایران، با امکانات بیش­تر و بهتر، سال‌­تحصیلی جدید را آغاز نمایند.

شایان ذکر است؛ زنگ آغاز سال­‌تحصیلی در مدرسه «اُمید آینده» چهاردانگه، با نواختن آن توسط مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان­‌های استان تهران و مدیران بانک آینده، به ­صدا درآمد و دانش‌­آموزان با استقبال مدیران و اهدای بسته­‌های آموزشی بانک آینده، در کلاس‌­های درس، حضور یافتند.

به گزارش آرمان اقتصادی، گفتنی است بانک آینده در راستای مسئولیت­‌های اجتماعی خود، سال گذشته، ۹ مدرسه «اُمید آینده» دیگر را، در مناطق کم‌­برخوردار استان­‌های کرمان، خراسان   جنوبی، کردستان، زاهدان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احـمد، فارس و ایلام پس از ساخت، افتتاح و به  بهره‌­برداری رساند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا