بین الملل

میزان وام‌گیری شرکت‌های آمریکایی برای تجهیزات ۱۴ درصد جهش کرد

یک گروه تجاری که نماینده موسسات مالی تامین‌کننده وام تجهیزات است، اعلام کرد که میزان وام دریافتی توسط شرکت‌های آمریکایی برای سرمایه‌گذاری در تجهیزات، در ماه آگوست، ۱۴ درصد جهش کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، یک گروه تجاری که نماینده موسسات مالی تامین‌کننده وام تجهیزات می‌باشد، اعلام کرد که میزان وام دریافتی توسط شرکت‌های آمریکایی برای سرمایه‌گذاری در تجهیزات، در ماه آگوست، ۱۴ درصد جهش کرده است.

اتحادیه لیزینگ و فایننس تجهیزات، ای‌ال‌اف‌ای، اعلام کرد که در ماه گذشته، شرکت‌های آمریکایی برای دریافت ۸.۹ میلیارد دلار وام جدید ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به ۷.۸ میلیارد دلار ماه مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد جهش داشته است.

مدیر اجرایی ارشد ای‌ال‌اف‌ای، رالف پتا، در بیانیه‌ای گفت: داده‌های اساسی اقتصادی آمریکا، به نفع هزینه‌کردهای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بزرگ و کوچک است و آمار تجهیزات و دارایی‌های خریداری شده شرکت‌ها، رو به رشد است.

ای‌ال‌اف‌ای که دفتر مرکزی آن در واشنگتن است و در مورد فعالیت‌های اقتصادی بخش فاینانس تجهیزات آمریکا که ۱ تریلیون دلار گردش دارد، گزارش می‌دهد، گفت که در ماه آگوست نرخ تایید وام‌ها ۷۶.۴ درصد شد که اندکی از ۷۶.۲ درصد در ماه جولای بهتر است.

شاخص لیزینگ و فاینانس ای‌ال‌اف‌ای میزان تجهیزات تجاری‌ای را که فاینانس آنها در ایالات‌متحده انجام شده است را ارزیابی می‌کند. این گزارش برای تکمیل گزارش سفارش کالای وزارت تجارت آمریکا طراحی شده است، که معمولا چند روز بعد از آن ارائه می‌شود.

ای‌ال‌اف‌ای اعلام کرد که شاخص اعتماد به شرایط تجاری در آمریکا، در ماه سپتامبر به ۶۵.۵ واحد رسیده است، در حالی‌که در ماه آگوست ۶۰.۷۰ بوده است. هرگونه رقم بالای ۵۰ نشان دهنده چشم‌اندازی مثبت است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا