خودروصنعت، معدن، تجارت

تحویل بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۱۰۰

از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۱۰۰ تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون بیش از ۸۰ هزار دستگاه از محصولات ایکس ۱۰۰ را به مشتریان تحویل داده است.

بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۸۰ هزار و ۲۱۲ دستگاه از محصولات سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۵۱ تولید و به مشتریان تحویل شده است.

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول سایپا ۱۳۱، تعداد ۵۰ هزار و ۲۷۰ دستگاه، سایپا ۱۱۱، ۱۷ هزار و ۳۶۳ دستگاه، سایپا ۱۵۱، ۵ هزار و ۴۶۶ دستگاه و سایپا ۱۳۲، ۷ هزار و ۱۱۳ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد ۷۹۸۷ دستگاه از گروه ایکس ۱۰۰ تحویل مشتریان شده که خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۵۱ و سایپا ۱۳۲ به ترییب ۵۵۱۳، ۱۸۵۹، ۳۰۳ و ۳۱۲ دستگاه بوده است.

گفتنی است با توجه به برنامه تعریف شده در گروه خودروسازی سایپا، روند جایگزینی محصولات گروه ایکس ۱۰۰ با گروه ایکس ۲۰۰ در حال انجام است و بر اساس دستور العمل تعریف شده به مرور زمان از تولیدات گروه ایکس ۱۰۰ کاسته شده و به تیراژ تولید محصولات گروه ایکس ۲۰۰ افزوده خواهد شد و این روند همچنان تا خارج شدن کامل گروه ایکس ۱۰۰ از خطوط تولید گروه سایپا ادامه دارد.

 

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا