بانکبانک و بیمه

کلنگ ساخت مدرسه شهدای بانک رفاه به زمین زده شد


در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به بهبود زیرساخت های علمی –آموزشی کشور، بانک رفاه اقدام به احداث یک مدرسه در روستای منجیل آباد شهرستان رباط کریم کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)،در مراسمی که به همین منظور با حضور عضو هیات مدیره بانک رفاه، دکتر ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم، جمعی از مسئولان استانی و مدیران بانک رفاه برگزار شد، کلنگ ساخت این مدرسه به زمین زده شد.

حسین رحمتی در این مراسم با ابراز خرسندی از مشارکت بانک در انجام مسئولیت های اجتماعی، ساخت مدرسه را زیربنای آبادانی و توسعه کشور بیان کرد و اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بانک تجاری و با سابقه، در حوزه های مختلف سلامت، آموزش و پرورش و … با بیش از ۱۰۵۰ شعبه حضوری فعال داشته و در راستای توسعه و آبادانی کشور نقشی تاثیر گذار در بخش های مختلف اقتصادی ایفا کرده است.
عضو هیات مدیره بانک رفاه این بانک را بانکی اجتماعی برشمرد که سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار آن، به بیش از ۴۰ میلیون مخاطب از قبیل مستمری بگیران و بازنشستگان خدمات ارائه می دهد و همیشه در عرصه های خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه پیشرو بوده است.
رحمتی با اشاره به سوابق درخشان بانک رفاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و به ویژه آموزش و پرورش تصریح کرد: بانک رفاه تا کنون در ۵ استان کم برخوردار کشور مدرسه احداث کرده است و مدارس بیش از ۲ استان و ۱۱ روستای تابعه را تجهیز و در ۲ شهرستان به ادارات آموزش و پرورش کمک کرده است.
عضو هیات مدیره از دیگر اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی را کمک به حوزه سلامت کشور از جمله خرید آمبولانس های شهری و تجهیز درمانگاه و کلینیک های درمانی در شهرستان های محروم ذکر کرد.
وی مسئولیت اجتماعی را جزو لاینفک اهداف بانک رفاه برشمرد و افزود: امروز می بینید که استعدادهای درخشان و رتبه های برتر کنکور برخاسته از مناطق کم برخوردار کشور هستند و این وظیفه ماست که برای توسعه علمی و تخصصی کشور گامی موثر برداریم تا بستر حضور این عزیزان در یک فضای آموزشی با کیفیت و مناسب فراهم شود.
دکتر ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی همه دستگاه ها و نهادهای متولی باید دولت را در امر آموزش یاری دهند گفت: حرکت فرهنگی بانک رفاه به عنوان یک مجموعه بانکی قابل تقدیر است و امیدواریم با مشارکت بانک رفاه و دیگر خیرین بتوانیم این پروژه را هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.
گفتنی است مدرسه شهدای بانک رفاه منجیل آباد در ۶ کلاس و در مساحتی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع ساخته می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا