بانکبانک و بیمه

گردهمائی تحویلداران اصفهان بانک ایران زمین


گردهمایی تحویلداران شعب استان اصفهان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه و کلیه تحویلداران شعب استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکز ی و چهار محال و بختیاری ضمن خوش آمد گویی با اشاره به آمار ۶ ماهه نخست سال به تجزیه و تحلیل عملکرد شعب پرداخت و از مهمترین عوامل موفقیت در مقابل سختی ها را رفتار حرفه ای مناسب، تعهد، تلاش، پشتکار، امید به آینده و استعانت از درگاه ایزد منان برشمرد و دستیابی به اهداف چشم انداز ۱۴۰۰ و آینده روشن هر سازمان را به زنده نگه داشتن این شاخصه های حیاتی، اصولی و اعتقادی دانست.

وی همچنین با اشاره به تغییر سیاست‌های پولی کشور و وضعیت خاص به وجود آمده بازار ارز و طلا پرداخت و تمرکز بر ارائه خدمات خوب و ارزنده از قبیل صدور انواع ضمانت نامه، گشایش ال سی داخلی، کارت هدیه، درگاه پرداخت الکترونیک و سایر خدمات بانکی را راه گشا دانست و نیروی انسانی خوب ، جوان و خلاق با چاشنی حسن خلق را بزرگترین سرمایه سازمان و نقطه عطف در جهت رشد و اعتلای سازمان دانست.
وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار "ایران زمین خانه ماست " اظهار داشت: این شعار برای ما در درجه نخست اعتلا و سر افرازی سازمان را به ارمغان دارد و باید در حفظ و حراست از کیان این خانه دلسوزانه تلاش کرد.
سبزواری در ادامه سخنان خود اظهار داشت استفاده از امکاناتی نظیر داشبورد مدیریتی و سیستم های گزارشگری متنوع، اطلاعات به موقع و موثری را در اختیار شعبه و استفاده کنندگان قرار می دهد که می توان با تجزیه و تحلیل آمار استخراجی در جهت رتق و فتق آن برنامه ریزی و از آن در جهت حرکت به سوی بانکداری دیجیتال استفاده کرد.
در پایان جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداخته و از طرف مدیریت منطقه جمع بندی لازم صورت گرفت.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا