بانک و بیمهطلا و ارز

قیمت سکه در شهرهای مختلف متفاوت است

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر گفت: کاهش جدی به نسبت کاهش نرخ ارز نداشته‌ایم اما به نسبت روزهای گذشته کاملا کاهش چشمگیری در قیمت سکه و طلا داشته‌ایم.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایلنا، محمد کشتی‌آرا رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا وجواهر در خصوص کاهش قیمت طلا و سکه همزمان با کاهش نرخ ارز در بازار اظهار کرد: قیمت‌ها به قول معروف در حال‌حاضر گیج است و قیمت واقعی و شفاف وجود ندارد. قیمت در شهرهای مختلف متفاوت است و فروشنده بیش از خریدار وجود دارد.

همچنین بخوانید

وی افزود: با وجود کاهش قیمت ارز و ایجاد این باور در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها که قیمت طلا و سکه بر مبنای ارز تغییر می‌کند اما عملا این اتفاق آنگونه که انتظار می‌رود نیفتاده است.

کشتی‌آرا گفت: ما کاهش جدی به نسبت کاهش نرخ ارز نداشته‌ایم اما به نسبت روزهای گذشته کاملا کاهش چشمگیری در قیمت سکه و طلا داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: سکه تمام امامی ۴میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان،‌ربع سکه ۱میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۶۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۷۴هزار تومان تا این لحظه قیمت گذاری شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا