آموزشآموزش بورسبورسبورس اوراق

همه اطلاعات صندوق‌های سرمایه‌گذاری در یک کتاب

«کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری» دائره‌المعارف صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ایران است. این کتاب ضمن بیان مفاهیم و انواع صندوق‌ها، وضعیت و عملکرد آن‌ها را توضیح می‌دهد و برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور را معرفی می‌نماید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  صندوق‌های سرمایه‌گذاری مهم‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر ارتباطی افراد و خانواده‌ها با بازار سرمایه هستند. بستری که افراد می‌توانند بدون نیاز به دانش تخصصی و صرف زمان زیاد، ضمن برخورداری از سود مطمئن و بالا، در صنایع گوناگون کشور سرمایه‌گذاری کنند و رونق و پیشرفت کشور را به ارمغان آورند.

همچنین بخوانید

کتاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ۲۰۰ صفحه رنگی، با بیش از ۶۰۰ جدول و نمودار، دنیای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به تصویر کشیده، در ۶ بخش تنظیم شده است.

بخش نخست کتاب، به یادداشت‌های دکتر علی رحمانی، مدیرعامل پیشین شرکت بورس اوراق بهادار تهران و دکتر محمد قسیم عثمانی، نماینده مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد. در بخش دوم، شاخص‌های کلان اقتصادی و بازار سرمایه ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل سوم و چهارم، مفاهیم صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انواع این صندوق‌ها در کشور ایران بیان و عملکرد این صندوق‌ها در طول سال ۱۳۹۶ تشریح می‌شود. فصل پنجم کتاب، اطلاعات تفکیکی هر یک از انواع صندوق‌ها را بیان می‌نماید. در فصل پایانی کتاب، برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۳۹۶ معرفی و به صورت تفصیلی، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این کتاب، به همت شرکت دانش‌بنیانِ پردازش اطلاعات مالی پارت و بر اساس داده‌های سامانه رسام تهیه و تنظیم شده است. برای تهیه کتاب می‌توانید با شماره ۷۴۳۱۸۰۰۰ یا کانال تلگرامی @rasam_admin ارتباط برقرار کنید.

 

منبع
اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا