اقتصاد کلان

سالن عروسی بگیریم یا باغ تالار؟

مهمترین بخش تدارکات یک مجلس عروسی آبرومند است. اگر از باغ تالار ها بگذریم عمده تالار های عروسی در شهر واقع شده اند بنا بر این یکی از ویژگی های تالار های عروسی نسبت به باغ تالار ها امکان راحت تر رفت و آمد میهمانان است. اما یک تالار عروسی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان با خیال راحت آن را انتخاب کرد:

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سالن عروسی در کنار تهیه ماشین عروس، انتخاب سالن زیبایی، انتخاب لباس عروس ، انتخاب تشریفات مجالس مناسب و ..

سر راست بودن آدرس

همچنین بخوانید

دارا بودن پارکینگ مناسب برای میهمانان

بهره گیری از تهویه مناسب

نور و و سیستم صوتی مناسب

کارکنان آداب دان و منضبط

طراحی و معماری مناسب

دوری از مراکز شلوغ و پر ترافیک شهر

این ها شاید ویژگی های کلی یک تالار عروسی مناسب باشند که میتوانید با اتکا به آن ها تالار خود را انتخاب کنید.

روش پیدا کردن تالار عروسی مناسب

برای پیدا کردن تالار عروسی مناسب راه های زیادی وجود دارد. بهترین راه حضور در مراسماتی است که پیش از مراسم شما در آن تالار برگزار میشود. اگر مدیران تالار مد نظر شما اجازه می دهند میتوانید در یک یا دو مجلسی که پیش از مراسم شما در آن تالار برگزار میشود به عنوان میهمان مدیریت حضور داشته باشید تا از کیفیت برگزاری مراسم اطمینان حاصل کنید.

روش دوم استفاده از گروه ها و انجمن های اینترنتی مانند سایت نوعروس است که کاربران در آن ها تجربیاتشان را به اشتراک میگذارند. از کاربران بخواهید بهترین تالار هایی را که تجربه کرده اند به شما هم معرفی کنند.

نهایتا استفاده از تجربیات دوستان و آشنایان میتواند راهگشا باشد، اگر از دوستانتان جدیدا کسی در مجلس عروسی شرکت داشته میتوانید از او بخواهید تا تجربیاتش از تالار عروسی را در اختیار شما هم قرار دهد. این روش به نظر ما بهترین روش برای انتخاب محل برگزاری مراسم شما است.

تالار عروسی خوب

تالار عروسی و هزینه های آن

بسته به اینکه میخواهید از خدمات تامین غذا و میوه تالار استفاده کنید یا خودتان غذا و میوه را تامین می کنید هزینه تالار عروسی ممکن است کم و زیاد شود. همچنین ظرفیت تالار و اینکه در کدام منطقه شهر واقع شده اند نیز نسبت مستقیمی با هزینه های اجاره تالار شما دارد. بنا بر این با مدیریت این موارد می توانید تا حد بسیار زیادی از هزینه های اجاره این محل کم کنید.

تالار عروسی یا باغ تالار

تالار عروسی رزرو کنم یا باغ تالار؟ این سوالی است که این روزها همه از خودشان میپرسند. برای پاسخ به این سوال اول باید به چند سوال دیگر پاسخ دهید.

آیا ریسک دوری از شهر را میپذیرید؟ اگر پاسخ شما مثبت است باغ تالار اجاره کنید در غیر این صورت انتخاب یک تالار گزینه مناسب تری است.

آیا مراسم شما در تابستان برگزار میشود؟ یا احتمال بارندگی وجود دارد؟ اگر مراسم شما در تابستان یا اواخر بهار باشد که احتمال بارندگی و تغییرات جوی کم است میتوانید از باغ تالار استفاده کنید، در غیر این صورت تالار عروسی گزینه مناسب تر و منطقی تری است.

آیا به هزینه های اجاره باغ تالار فکر کرده اید؟ اگر از نظر میزان هزینه کرد دچار مشکل نیستید میتواند باغ تالارهایی را که خوشبختانه کم هم نیستند انتخاب کنید. هزینه های اجاره باغ تالار به مراتب بیشتر از تالار عروسی است. بنا بر این بودجه هم در این میان نقش مهمی دارد.

تالار عروسی ام را کجای شهر بگیرم؟

بسته به اینکه عمده میهمانان شما از کدام مناطق شهری به عروسی شما می آیند میتوانید محل سالن عروسی خود را انتخاب کنید. همچنین به یاد داشته باشید تالارها هرچه از مرکز شهر دورتر باشند احتمال اینکه خود شما و میهمانانتان در ترافیک بمانند کمتر است. همینطور اگر تالار عروسی مد نظر شما پارکینگ ندارد بهتر است جایی تالار اجاره کنید که در خیابان های اطراف به اندازه کافی جای پارک مناسب وجود داشته باشد.

تالار عروسی یا هتل؟

هتل ها هم گزینه های خوبی برای برگزاری مراسم عروسی هستند اما نکته ای که باید به آن توجه داشت اینکه به غیر از هزینه بالاتر، هتل ها با توجه به قوانین و مقرراتی که باید رعایت کنند ممکن است به شما اجازه برخی برنامه هایتان را ندهند. در صورتیکه در یک تالار عروسی به هر حال آزادی عمل بیشتری دارید. کما اینکه این آزادی عمل ممکن است در باغ تالار ها حتی بیشتر از تالار ها باشد.

منبع
خبر آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا