بانکبانک و بیمه

سبد خدمات ارزی بانک صادرات قابل ارائه به مشتریان است


مدیرعامل بانک صادرات گفت: تلاش‌های زیادی برای تکمیل سبد خدمات ارزی شعب ارزی بانک صادرات ایران بر اساس شرایط موجود صورت گرفته است که بسته به نیاز مشتریان، این خدمات قابل ارائه به آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، حجت‌اله صیدی در جمع همکاران مدیریت شعب استان یزد افزود: بانک صادرات ایران یکی از ١١ بانک معرفی‌شده بانک مرکزی برای فروش ارز خدماتی است و این مزیت نیز به مجموعه ارزی بانک صادرات ایران اضافه شده است.

وی با اشاره به طرح‌های جدید و متنوع بانک صادرات ایران برای جذب سپرده و ارائه تسهیلات گفت: یکی از این محصولات و طرح‌ها، طرح ۶٧ است که در شصت‌وهفتمین سال فعالیت این بانک ارائه شده و امکان پرداخت تسهیلات با نرخ ۶ درصد تا سقف ٢ میلیارد ریال به مشتریان وجود دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین اظهار امیدواری کرد فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام با نرخ ١٨ درصد که در شعب سراسر کشور این بانک حال انجام است، با استقبال قابل توجه مشتریان مواجه شود.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان یزد، اظهار داشت: شهر یزد هم از منظر اقتصاد کلان و هم از منظر اقتصاد خرد دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و باید با بازاریابی دقیق و معرفی مناسب خدمات و طرح‌های بانک به فعالان اقتصادی و مشتریان، گام‌های مؤثرتری برای بهبود شاخص‌های عملکردی بانک صادرات استان برداشته شود.
در این مراسم و با حضور مدیر امور شعب جنوب کشور بانک صادرات ایران، کیومرث اعلایی به عنوان مدیرجدید شعب استان یزد معرفی و از تلاش‌های محمدتقی وکیلی، مدیر سابق شعب استان تقدیر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا