بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان گیلان

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان گیلان به اتفاق هیات همراه از چهار واحد صنعتی این استان دیدار کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ وی ضمن بازدید از شرکت تالک ایرانیان که با مشارکت این بانک راه اندازی شده از شرکتهای ریسندگی خاور ، ریسندگی فومنات و گروه کارخانجات پوشش رشت بازدید کرده و از نزدیک در جریان عملکرد و مشکلات واحدهای یاد شده قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر ضمن نشستی با استاندار گیلان با تشریح اقدامات این بانک در تامین مالی طرح های صنعتی در کشور، آمادگی بانک را برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان استان اعلام داشت.

وی همچنین با حضور در سرپرستی شعب بانک صنعت و معدن در استان گیلان با همکاران شعب از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. گفتنی است از ابتدای دولت یازدهم هفت طرح بزرگ صنعتی شامل سیمان سبز گیلان، نیکان چوب پلاست، پلی استر پارس کاسپین، تالک ایرانیان، دام دیلیم، ،فن آوری صنعت ساختمان و داروسازی بهوزان با تسهیلات ارزی ۱۳ میلیون یورویی و تسهیلات ریالی ۳۱ میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن تکمیل و افتتاح شده و اشتغال مستقیم ۶۶۰ نفر را بهمراه داشته است.

در ضمن در حال حاضر نیز سه طرح آجر سفال آشیان، خوش بهچین هیراد و پترو آراد تیلار با تسهیلات ارزی ۲۱ میلیون یورویی و تسهیلات ریالی ۱۳ میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در استان گیلان در حال اجراست که اشتغال ۲۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا