انرژی

نمایش توانمندی‌های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است

سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: نمایش این سطح از توانمندی‌های فنی در چهاردهمین نمایشگاه آب می‌تواند به توسعه صادرات از حیث خدمات فنی‌مهندسی، تجهیزات و دانش فنی موجود در صنعت آب کشور کمک کند.

فرهاد یکه یزدان‌دوست در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: آب مقوله‌ای‌ است که در دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: در کشور ما چالش‌ها و نظرات متفاوتی در مورد آن مطرح است که بخش زیادی از آن با رویکرد نمایشگاه در نمایش اقتدار فنی کشور، قابل برطرف شدن است.

همچنین بخوانید

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با اشاره به طیف مختلفی از مخاطبان موجود در نمایشگاه گفت: یک طیف از مخاطبان از کشورهای پیشرفته‌تر به منظور عرضه توانمندی‌های فنی خودشان حضور دارند و طیف وسیع دیگری نیز وجود دارند که آمده‌اند تا از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: نمایش این سطح از توانمندی‌های فنی می‌تواند به توسعه صادرات از حیث خدمات فنی‌مهندسی، تجهیزات و دانش فنی موجود در صنعت آب کشور کمک کند و خدا را شکر ما از این نظر در دنیا از رتبه خوبی برخورداریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا