بانکبانک و بیمه

افزایش سود دهی بانک صادرات با ۳ اصل


​عضو هیات مدیره بانک صادرات گفت: این بانک حرکت پرشتابی را در مسیر دست‌یابی به توازن در تراز مالی آغاز کرده است که با افزایش سرمایه، وصول مطالبات و فروش اموال مازاد سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، رضا صدیق افزایش سرمایه بانک صادرات ایران را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: برنامه افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها با جدیت دنبال می‌شود که با انجام آن بانک به سرعت با تغییرات زیادی در جریان سوددهی و عملیاتی شدن سایر ظرفیت‌های خود روبرو خواهد شد.

وی همچنین وصول مطالبات را یکی از راهکارهای مهم حفظ منابع مردمی و مطالبات عمومی جامعه و هدایت آن به بخش‌های مولد اقتصاد دانست و بر جدیت مدیران بانک برای تحقق آن تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران اموال تملیکی و مازاد بانک را نیز سد بزرگی در مسیر تحقق اهداف بانک عنوان کرد و از فروش ١۶۵ رقبه اموال مازاد بانک در شش ماهه اول سال جاری به ارزش بالغ بر یک هزار و ١٩۵ میلیارد ریال خبر داد.
وی با اشاره به ضرورت کاهش اموال مازاد و هدایت بهینه منابع در مسیر رونق تولید و اهداف بلند بانک صادرات ایران برای تداوم حمایت از اقتصاد کشور، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، بانک صادرات ایران از سال ٩۴ تا کنون با برگزاری ٣١١ مزایده توانسته به فروش اموال مازاد و تملیکی خود اقدام کند. 
رضا صدیق که در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شعب استان کرمان سخن می‌گفت، این استان را دارای ظرفیت‌های بزرگی برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد.
در این مراسم رضا صدیق از زحمات مهدی میری جهرمی مدیر سابق شعب استان کرمان تقدیر کرد و حکم مدیریت جدید شعب این استان را به امین ترابی ابلاغ کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا