اقتصاد کلانتعاون و اشتغال

طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل اصلاح شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات و ابهامات طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برطرف شده و به زودی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سلمان خدادادی در تشریح دستور کار امروز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور نمایندگان شورای نگهبان، سازمان اداری و استخدامی کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: بررسی طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل در دستور کار امروز کمیسیون اجتماعی قرار داشت.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل از مجلس نهم در دستور کار کمیسیون قرار داشت، این طرح در صحن مجلس شورای اسلامی و همچنین در جلسات متعدد شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ایراداتی به آن وارد شده بود.

همچنین بخوانید

بررسی و اصلاح ۹ ایراد شورای نگهبان به طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل بعد از فراز و نشیب‌های متعدد با حضور همه کارشناس‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شورای نگهبان ۹ ایراد به طرح وارد کرده بود که تصحیح شده و به زودی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خانه ملت، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طرح ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجس ایرادات و ابهامات آن برطرف شده و گزارش آن به صحن داده خواهد شد.

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا